norrlandsflamma

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Malin Nyström - 4 augusti 2012 20:41

Äntligen framme i Malmberget! Sitter just nu och myser framför tvn i C's husvagn och äter lite mumsigt godis. Underbart mysigt och lugnt! 



By the way så lyckades jag vara lite klantig precis då jag kommit fram med bussen till Gällivare, lyckades glömma min handväska på bussen och innan min hjärna hann komma på det så var bussen borta! Kände nästan hur paniken sakta kom krypande.. Men som tur är så finns det många trevliga och underbart snälla busschafförer som snabbt hjälpte lilla mig återfå min väska full med viktiga saker. Så ett stort tack till dessa fina människor!  ♥

Av Malin Nyström - 4 augusti 2012 09:03


 

Godmorgon! Mobilbloggar ännu en gång, sorry för det! Men idag SKA jag orda mitt vanliga internet så uppdateringen blir snart bättre och då kommer även alla fina bilder upp från då jag var lite överallt i vårat avlånga land Sverige, plus shoppingen så klart. Lovar.

Har i alla fall precis vaknat och ska strax försöka kliva upp ur min ovanligt sköna säng, är lite mör i kroppen efter gårdagens härliga tränings pass på gymmet, var ju ett tag sedan sist. Lovely!

Planerna för denna lördag är att ta en uppfriskande promenad, fixa mitt internet, packa väskan och sedan sätta mig på bussen mot Gällivare. Tror detta kan bli en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards