norrlandsflamma

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Malin Nyström - 13 augusti 2012 19:38

Nu har hjärtat återigen börjat bege sig mot sitt jobb och kommer att vara borta i sju hela dagar. Har ingen aning om vad jag ska göra nu ikväll då han har farit, ska bara ta mig en långpromenad nu medans solen skiner, men det tar ju bara ungefär en timma, alltså ganska fort. Sen då? 

Älskling jobbar ju i flera dagar så kommer förmodligen bara längta efter honom hela veckan. Får köra igång ett litet Sex and the city maraton, fixa lite viktiga saker och börja med träningen mer ordentligt denna vecka. Så nu ska jag sluta skriva och bege mig ut på en härlig powerwalk!  


Förresten, de allra sista bilderna från min och C's lilla Sverigeresa kommer upp imorgon. Lovar!

Av Malin Nyström - 13 augusti 2012 09:52




Godmorgon!
Hoppas ni har sovit gott inatt. Det har i alla fall jag gjort! Hade dock som ni kanske märker inte haft tid att skriva nästan någonting här igår. Var alldeles för upptagen med att mysa med min älskling. Han åker ju till Gällivare ikväll, och blir som vanligt borta i en hel vecka!

Vi tog det bara lugnt nästan hela dagen igår, åt middag hos min mor och far, gick en långpromenad och avslutade kvällen med lite godis och en bra film. Mysigt!

..nu är det däremot dags för lite mat, börjar bli väldigt hungrig. Men vi hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards