norrlandsflamma

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Malin Nyström - 8 augusti 2012 08:30

Godmorgon! Nu måste jag gå upp för idag är det en lång dag som väntar med massa roliga saker att göra. Ska blannd annat till Piteå tillsammans med C idag. Det blir Gallerian, Småstaden och Nolia bland annat. Det ska bli otroligt kul! Men innan dess hade jag tänkt hinna göra mig i ordning och äta en ordentlig frukost. Så nu måste jag skynda mig. See you later!



Tre fina bilder som jag fotat tidigare i Piteå..

Av Malin Nyström - 8 augusti 2012 01:00


Stänger ner nu, är faktsikt rätt trött och det blir även att vakna tidigt imorgon. Ska bara käka lite kvällsfika, eller nattfika bättre sagt och sedan så ska jag sova. Men vi hörs imorgon och då är det bland annat en liten resa till Piteå som gäller!


Godnatt allihopa. ♥

Av Malin Nyström - 8 augusti 2012 00:38



Halsband Lindex, Tröja H&M, Tubtopp Gina tricot, 

Armband fått i present, Byxor Gina tricot, Skor mins tyvärr inte.

Ovido - Quiz & Flashcards