norrlandsflamma

Alla inlägg under augusti 2012

Av Malin Nyström - 30 augusti 2012 08:00


Fin fin, frukost inspiration från weheartit.com


I dag är jag på ett riktigt gott humör, fast lite trött. Men jag ska nu äta en riktigt lång mysig frukost framför tv'n. Resten av dagen är inte planerad, men jag gissar på en härlig långpromenad, kanske lite städning, sola i några minuter, samt kanske ett skönt träningspass senare på kvällen. Tror det blir kanon!

Av Malin Nyström - 30 augusti 2012 00:45

Ännu en dag har nu passerat och det börjar bli dags att lägga sig i sängen för en god natts sömn. Ska försöka ta mig upp ännu en lite tidigare tid imorgon, men vi ser ju hur det går då. Tror dock det kommer bli svårt, med tanke på vad klockan är nu..


Efter en kväll med en super god tacos middag, en härlig kvällspromenad och massa mys är det verkligen time for the bed. Torsdag imorgon, ses då.

Av Malin Nyström - 29 augusti 2012 13:00




De hetaste skorna denna höst är enligt mig sneakers med kilklack.


Jag har lyckats bli totalt förälskad i dem. Sportiga, grymt snygga och troligtvis den bekvämaste högklackade skon du kan hitta!

Av Malin Nyström - 29 augusti 2012 08:00

Då var jag vaken och pigg!
...okej, det var väl en liten överdrift. Men jag håller på att försöka få iordning min dygnsrytm ordentligt, alltså ta mig upp tidigt på mornarna och lägga mig tidigare på kvällarna. Så efter frukost och en stor kopp med grönt te så är jag nog på G igen.

Av Malin Nyström - 28 augusti 2012 19:30

Jag har nu varit ute på en supermysig och underbart härlig höstpromenad. Dock så var det mulet ute, men även vindstilla och uppehåll, bladen har börjat färgas i röd-gula nyanser nu och det var så himla fint ute även fast solen inte tittade fram. Så klaga kan jag absolut inte göra. Kort sagt, en mysig promenad.

Dagens runda blev på lite mer än en timma, skönt! 

Av Malin Nyström - 28 augusti 2012 12:45

Nu har det äntligen börjar röra sig mot hösttider, en årstid som jag verkligen älskar! Mysiga kläder, mysiga hemmakvällar, mys mys mys ..och åter mys. Men allvarligt talat, hösten är verkligen en underbart härlig årstid på många olika sätt. Jag är en sådan person som alltid får en sådan otrolig insperation och motivation under hösten..



Hösten för mig innefattar:

Nystart. Oavsett om det gäller jobb, skola eller träning.

Mysperiod. Mörkret har nu börjat falla ute, så det börjar vara dags att leta fram de varma filtarna, tända ljusen, dricka massa gott och nyttigt te, se massor av filmer och gå långa härliga promenader.

Luften. Höstluften är enligt mig alldeles underbar. Frisk, härlig, kall och klar! Lovely.

Fina färger. Orange, brunt gul, vinrött, beige..

Mysigt höstmode. Varma mössor, oversizade stickade tröjor, mysiga halsdukar, goa vantar och sköna uggs. Ja, jag kan fortsätta länge till. Är totalt förälskad i alla käder som har med hösten att göra.

Ovido - Quiz & Flashcards