norrlandsflamma

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Malin Nyström - 15 augusti 2012 21:15

Skönt, träningen gick galant denna kväll också. Så himla underbart, blir så glad! Har iallafall precis kommit hem efter lite mer än en timme på gymmet, och ikväll blev det verkligen ett riktigt svettigt benpass. Lovely.

..Känner även av armarna och ryggen sen gårdagens träningspass. Men inte klagar jag över det. För nu vet jag att jag gav allt igår.


Motivations bild..

Av Malin Nyström - 15 augusti 2012 19:00


Bilder från Stockholm.









SkyView på Globen. 
V
i prövade även på SkyView, som är en liten glaskula man åker i över Globens tak. Det var en trevlig liten utflykt 130 meter över havet och utsikten vara helt fantastisk, man såg hela Stockholm.











Det var på denna stora fina sjö  som vi fick testa köra lite jet ski, det var otroligt roligt som sagt och förvånansvärt varmt i vattnet. Hade dock hunnit få slut ström i min kamera, så tyvärr blev det inga fler bilder för min del. Lite synd.

Men som tur är så har denna fina tjej massor av bilder från hela resan och på jet skin inne på sin blogg. Så jag tycker att ni alla ska in dit och titta på dem.

Länk till Lottas blogg: knowenyouknow.blogg.se

Av Malin Nyström - 15 augusti 2012 18:09


Halsband Lindex, T-shirt Gina tricot, Klocka Ncn-import,

Ring Gina tricot, Jeans Gina tricot, Sneakers Din sko.

Av Malin Nyström - 15 augusti 2012 15:48

Besiktade som sagt C's fina bil idag, och det gick ju hur bra som helst. Blankt papper, eller nästan iallafall. Blev bara några få "bra att veta" punkter. Men nu är bilden åtminstonde redo för vägarna igen. Härligt!

En ett år gammal bild på C's mercedes, bilden är tagen i norge. För övrigt så är bilen faktiskt lite finare nu, om jag får säga det själv.

Av Malin Nyström - 15 augusti 2012 13:15


Då vi ändå var på väg upp i landet så passade vi på att besöka Kolmården i några timmar. Vi kollade på massa olika djur, mer eller mindre fina. Självklart så tittade vi även på skandinaviens enda delfinshow och upplevde världsunika Safarin. En härlig dag med andra ord, var dock ganska trött i benen då vi väl gått igenom hela  djurparken.



Kolmården har verkligen en riktigt god taco-meny! Detta är helt klart det absolut godaste tacosalladen jag någonsin har ätit. Rekomenderar den verkligen! Mums.



Minns inte riktigt vad det stod på skylten, men det stod nog någonting om att detta har varit ett väldigt högt träd. 










Delfinshowen var verkligen helt magisk! Det har förresten alltid varit en dröm för mig, att bada med delfiner. Så nu vet ni ännu en sak om lilla mig.


  







Safari! Man svävade nästan viktlöst över landskapet i linbanan. Det enda som hördes var vinden i trädkronorna och alla djuren. Nedanför oss bredde savannen ut sig i sina fina färger och man glider långsamt ner mot marken och kan känna doften av solvarm jord och nästan nudda djuren.

  






..Det var så himla mycket bilder från Kolmården. Så de allra sista bilderna från Stockholm kommer upp senare ikväll.

Av Malin Nyström - 15 augusti 2012 10:59

Hej på er! Klockan tickar på och jag har bata suttit framför tv'n och tittat på The doctors i någon timme, har självklart även hunnit äta lite nyttig frukost. Ska självklart ut på en härlig promenad, men det blir om en liten stund. .. Lite senare blir att besikta C's bil och sen ikväll ska jag bege mig på gymmet för ett härligt benpass. Annars ska jag bara ta dagen som den kommer.

Dagen planer är alltså dessa...

- Långpromenad ute i den friska luften!
- Besiktning av C's bil. 

- Träningspass på gymmet, idag blir det att köra ben.

Ovido - Quiz & Flashcards