norrlandsflamma

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Malin Nyström - 30 juni 2012 17:00


Har just ätit middag:
Chili con carne och serverad med massor av sallad och lite bröd. Satt riktigt fint! Nu ska jag vila ner maten en liten stund och titta på shooby doo en liten stund och sedan dra ut på en härlig promenad här i skogen. ..
Just de, har inte berättat ännu att jag och C är i Pilträsk idag för att hälsar på i några timmar. 

Av Malin Nyström - 30 juni 2012 10:04

Godmorgon! Nu ska jag ätia frukost och göra mig iordning så är det sedan dags för C och mig att mest troligt bege oss ut på en liten resa. Ska bli riktigt roligt att hitta på något idag eftersom jag har jobbat hela den vecka. Finns dock ingen tid för mig att sitta här just nu, vi vill åka iväg innan klockan blir allt för mycket. Uppdaterar mer sen!


Hoppas att ni får en riktigt bra lördag trots det tråkiga vädret, för det ska i alla fall jag ha!

Ovido - Quiz & Flashcards