norrlandsflamma

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Malin Nyström - 16 juni 2012 19:07


Nu har jag bestämt mig! No More Candy for me. Yes, you heard me.. Från och med imorgon den 17 Juni 2012 ska jag, Sara Malin Johanna Nyström, avstå från godis, chips, kakor och allt vad det heter i ett helt år.


Fan, det här blir nog svårt.. jag är rätt så socker-beroende, mer än vad många tror. Men jag kan om jag vill. Det är bra att träna på sin självdisciplin, så kommer detta helt klar att gå. Det vet jag!


Wish me luck

Av Malin Nyström - 16 juni 2012 10:04



Just nu äter jag som i vanlig ordning en ordentlig frukost bestende av havregrynsgröt med massor av jordgubbar och till det blev det även en god macka. Ska självklart även ut på en härlig morgonpromenad idag då jag äntligen har tid med det, men det blir om en liten stund. Underbart! ..Solen tittar även fram lite då och då idag, så denna morgon är lite extra underbar. Blir så himla glad och pigg av solen. Dock så verkar det som om molnen blir allt tätare och tätare. Lite synd!

Ovido - Quiz & Flashcards