norrlandsflamma

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Malin Nyström - 14 juni 2012 22:45

..Make your own one!



Minns ni den där underbara tiden? Den där tiden när det inte fanns några måsten. Inga bekymmer. Allt man tänkte på var att bolibompa skulle börja. Det var en av mina favoriter i alla fall. De människor jag såg upp till då, de var fyrorna som var så stora. De fick gå över storvägen själv och de fick till och med cykla till skolan själv. Då är man stor. Hur skönt skulle det inte vara att vara att kunna konsten att inte bry sig över huvud taget igen..? Nu måste man vara duktig. Göra bra ifrån sig jämt, få ett bra jobb och våga ta setget ut i det okända så man tillslut blir något stort. Något viktigt i framtiden. Nu finns det många måsten. Många bekymmer. Tankar. Funderingar. Svammel.


Och med dessa ord säger jag god natt till er alla! 

Av Malin Nyström - 14 juni 2012 19:15

Usch vilket tråkigt väder det har varit ute nästan hela denna dag.. Grått, mulet och regnigt. Dock så verkar det inte bara vara vädret som inte är riktigt på topp just nu, min hälsa är nog tyvärr inte heller det. Tror att jag har lyckats bli förkyld, och har jag det så måste jag nog fälla en tår eller två. Inte kan jag ju vara sjuk, inte nu, inte imorgon, inte någonsin. Hatar att vara sjuk!




Gårkvällen var riktigt trevlig och lyckad måste jag få säga, fick massor av fina saker, träffade trevligt folk, åt lite gofika och vi fattade även beslutet om att flytta i slutet av denna sommar. Ska bli riktigt underbart!


..Har förresten fått en superfin systemkamera av min underbart snälla pojkvän i födelsedagspresent, så nu blir det fina bilder i bloggen! Eller i alla fall så fort jag har lärt mig hur den fungerar.. Men snart så. wiho!Tack hjärtat för en underbart fin pesent, och självklart ett stort tack alla ni andra också. ♥


Men nu ska jag och C bege oss ut för en liten fika hos några vänner. Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards