norrlandsflamma

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Malin Nyström - 24 juni 2012 23:45


Bild från We heart it.. skulle inte tacka nej till att få somna till denna utsikt.

Har som sagt tagit det lugn så gott som hela dagen och bara njutit. Lovely.. Dock så har jag haft det lite mer fullt upp nu på kvällen. Har kört hem från Gällivare, tagit en promenad och packat upp alla saker. Så nu börjar jag längtar efter att få krypa ner under mitt gosiga täcket. Saknar dock redan den där underbara sötisen som jag älskar av hela mitt hjärta, som tur är så ses vi imorgon kväll igen. ♥ 

Natti Natti!

Av Malin Nyström - 24 juni 2012 10:44



Startade denna söndagmorgon med att ta någon timmas sovmogon! Riktigt härligt måste jag få säga, så idag vaknade jag riktigt pigg och utvilad. Underbart! Tror dock inte att C är lika utvilad idag. Han hade lite svårt för att somna inatt.. Men det var inte mitt fel, jag lovar!


Men i alla fall det först jag gjorde idag då jag vaknat var självklart att göra mig en väldigt god men väldigt enkel frukost. Det är så himla svårt att göra en ordentlig frukost i husvagnen då man inte har varit duktig och handlat in massa mat som man kan göra frukost av. Haha! ..Nu ska jag göra mig redo för denna lugna dag och sedan bege mig ut på en promenad.

Dagens planer är att bara ta det lugnt, packa för kvällens hemresa och sedan ladda för morgondagens arbetspass.

Ovido - Quiz & Flashcards