norrlandsflamma

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Malin Nyström - 21 juni 2012 21:00


Imorgon är det midsommarafton, hurra! Själv så har jag inga större planer för morgondagen ännu, det blir att ta dagen som den kommer.. Men även fast jag inte har några planer för morgondagen ännu så vill jag självklart ändå vara sommarfin. Så en söt klänning är fixad, det blir en gammal goding. ..och håret kommer att vara utsläppt och slarvigt lockat med någon söt blomma i. Enkelt men fint!

Söker du lite inspiration till hur du ska fixa håret imorgon, klicka här:

5 fina midsommar-frisyrer.


Av Malin Nyström - 21 juni 2012 19:30

Hur härligt väder är det inte ikväll då? Jag vet knappt ens var jag ska ta vägen så glad jag blir, älskar solen! Tog nyss en timmes powerwalk, så himla härligt. Dock så blåser det lite men det gör inte så himla mycket så länge solen skiner. ..Och imorgon ska det mest troligt bli ännu bättre väder. Underbart! Nu ska jag mysa ner mig i soffan med ett stort glas citronvatten och titta på halv åtta hos mig. Ha de!



Bild från We heart it, som nästan alla andra jag laggt upp den senaste tiden också är. Har tyvärr inte fått tillfället att använda min fina systemkamera så mycket ännu, men snart!

Av Malin Nyström - 21 juni 2012 11:00



Godmorgon, idag är det torsdag, solen skiner och jag är ledig! Skönt.. Nu har jag mixat ihop lite frukt här hemma. Det fick bli dagens frukost plus en stor god macka, dock lite sent. Men jag var seriöst super trött imorse så jag znooade och vaknade ovanligt sent för att vara mig. Men tillbaka till ämnet nu, smoothie är mättande och väldigt nyttigt om man väljer rätt ingredienser. Mums är det också! Jag hade i två bananer, lite kanel, mass frön, lättmjölk och lite kesella. Men jag vet inte hur mycket, la bara i tills det smakade gott.

Ovido - Quiz & Flashcards