norrlandsflamma

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Malin Nyström - 23 juni 2012 21:45

Tänkte bara in snabbt och skriva lite..

Dagen har varit riktigt lugn, och kvällen lika så. Har tagit några härliga promenader i solen, myst i vagnen och tittat på film! Skönt men några lugna dagar utan några måsten, för snart börjar allvaret igen. Men nog om det nu, ska starta ännu en film nu men den kommer jag nog att somna till! Sov gott..

Bild från We heart it..

Av Malin Nyström - 23 juni 2012 11:57



Halsband Ur & penn, Klänning Ellos, Armband second hand,

Skärp H&M, Skor mins tyvärr inte

Av Malin Nyström - 23 juni 2012 11:09


Tre härliga sommarbilder från min långa promenad här på Malmberget..

Bilderna är tagna med kameran: Canon digital IXUS 110 IS.

Av Malin Nyström - 23 juni 2012 07:30

God morgon! Sovit gott..? Det har i alla fall jag gjort. Jag vaknade extremt tidigt imorse, vaknade typ just efter fem.. Tidigt? Ja, jag sa ju det. Men pojkvännen for till jobbet då, och jag har inte kunnat somna om efter det. Har bara legat och myst i husvagnen och tittat på film. Det är faktist riktigt skönt att gå upp tidigt. Hatar att vaknar runt tolv, för då känns det verkligen som man sovit bort hela dagen, så himla jobbig kännsla.



Jo, på tal om sockar.. For ju som sagt ut på ett litet äventyr med mig själv igår och jag skulle berätta för er vart jag skulle och vad jag skulle göra. Får väl berätta det nu, bättre sent än aldrig! Jag hade så himla tråkigt igår. Midsommar och helt ensam, ja ni förstår nog.. Så jag bestämde mig för att göra en liten resa till Gällivare och överraska C.

 

Aja, nu ska jag sluta babbla. Ska äta lite frukost nu och sedan ska jag ut och gå en lång sväng i det riktigt underbara vädret, vi hörs lite senare! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards