norrlandsflamma

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Malin Nyström - 12 juni 2012 23:32



Idag ringde min väckarklockan lite tidigare än vanligt och helt ärligt så var det halv jobbigt för mig att ta mig upp ur den ovanligt mysiga sängen, och om saningen ska fram så råkade jag tyvärr somna lite för sent igår, så jag är inte helt utvilad och pigg idag.. Men det spelar ingen roll, mitt humör är ändå på topp och jag är peppad för denna dag, för idag ska jag göra massor av roliga saker.

Dagen ser ut ungefär såhär..
- Klipptid klockan 09:00, ska äntligen få klippa bort mia fula och spretiga toppar. Lovley!
- Praktik mellan klockan elva och ett.
- Möten.
- Baka en god tårta som ska ätas senare idag med släckt och vänner.
- Titta på en ny lägenhet som kanske inom kort kommer bli våran.

Men nu måste jag göra mig klar, godmorgon föresten!

Av Malin Nyström - 12 juni 2012 23:15



Så var det kväll igen, och det känns som om denna dag har gått ovanligt fort. Ligger i soffan just nu och myser lite. Känns dock som om jag ska slockna när som helst, så ska leta upp någonting bra att läsa och lite kvällsmat så är jag sedan nöjd för idag. Hoppas ni haft en bra tisdag, för det har i alla fall jag haft. Imorgon är det många saker på min to-do-list, så jag har en rolig och händelserik dag framför mig, så humöret är helt klart på topp för min del!

Natti natti!

Av Malin Nyström - 12 juni 2012 19:47


Halsband Lindex, T-shirt Gina tricot, Jeans Gina tricot, Ring Ur & penn, Skor H&M

Av Malin Nyström - 12 juni 2012 18:15



Jag tränat helst tidigt på förmiddagen, innan lunch. Då är det inte allt för mycket folk på gymmet. Man har fått sova, äta en bra frukost och samla lite krafter innan passet och lunchen smakar alltid extrgott efter ett hårt träningspass. Detta fungerar bra för mig just nu, när jag är hemma nästan hela dagarna! Men inom kort kommer det nog tyvärr inte fungera längre..


När på dygnet tränar ni helst?

Av Malin Nyström - 12 juni 2012 09:30

Godmorgon!

Hur mår ni? Med mig är det i alla fall toppen, lite trött dock men det går nog över snart. Vaknade för en liten stund seda, och ska snart gå till köket och göra mig lite te och mackor till frukost. Gott! 




..Christian kom ju hem igår, så idag ska vi ut tillsammans och göra några ärenden, bland annat ta reda på vart vårat fina köksbord har tagit vägen. Börjar som bli smått less att sitta och äta alla måltider i soffan varje dag. Så jag hoppas att bordet är i närheten och att vi kan få hem det redan idagLite senare blir det förhoppningsvis en promenad för oss, om nu vädret vill samarbeta med oss. Men innan allt det ska jag självklart vara på min praktik i två timmar, så vi hörs lite senare idag.

- Vad ska ni göra idag? ♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards