norrlandsflamma

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Malin Nyström - 20 juni 2012 20:16

Dagarna har bara flugit förbi de senaste dagarna och bloggen har tyvärr inte varit den största prioriteten när jag jobbat och sedan spenderat restrerande timmar med att ha roligt, vila och träna. Men jag har haft en bra vecka hittills trots massa jobb eftersom jag har turen att få ha en underbart trevlig och snäll handledare. Dock så tror jag inte att detta yrke passar lilla mig.. blir mer och mer säker på det för varje dag som går.



Men har i alla fall fått långhelg nu. Lovely! ..Så denna helg ska jag bland annat tänka igenom hur jag vill att min framtid ska se ut, innan jag fattar några beslut. Men självklart så ska jag göra annat roligt också, för det är ju trots allt midsommar på fredag.   

Ovido - Quiz & Flashcards