norrlandsflamma

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Malin Nyström - 8 juni 2012 22:45

Kavaj Second hand, Linne Gina tricot, Halsband Lindex, 
Ringar Style by Tyra och Ur & penn, Jeans Gina tricot, Skor Din sko

Av Malin Nyström - 8 juni 2012 22:03

 

Ynka två dagar kvar till tjugoårsdagen. Känns sjukt men samtidigt så jävla underbart. Imorgon är alltså min sista dag som tonåring, känns lite konstigt efter sju år men ändå härligt att fylla år. Älskar födelsedagar och allt som har med dem att göra, dock så var det lite mer "magiskt" då man var liten.


Då pirrade det i hela kroppen och man hade så himla roliga kalas med sina fina vänner, mumsiga tårtor, massor av balonger, spännande skattjakter, roliga lekar.. Ja, ni förstår nog vad jag menar. Saknar ändå att vara liten, allt var lite mer spännande då än vad det är nu. Men nog om det nu. Tjugoåring blir jag alltså på Söndag. Den såkallade önskelistan är bland annat den ovan, är lite småkär i allt!

Av Malin Nyström - 8 juni 2012 20:12


Har länge älskat modellen på klänningar och kjolar där det är längre där bak och kortare där fram, det är så himla fint. Dock så äger jag inget liknande ännu men det ska helt klart iförskaffas inom kort!

Av Malin Nyström - 8 juni 2012 15:45







...Plus lite annat smått och gott till lägenheten, orkade tyvärr inte ta kort på det.

Av Malin Nyström - 8 juni 2012 10:45


Bild från min egen studentvecka förra året, kort sagt lycka!

Det är ju studentdax idag så ett STORT grattis till alla ni som äntligen blir fria, jag tycker verkligen att ni ska fira det ordentligt och ha super roligt hela denna dag och natt! Man tar bara studenten en enda gång i hela sitt liv, så passa på att fira ordentligt. ..För min egen del blir det nog en lugn kväll ska bara ut om ett tag och kika på alla flak som snurrar runt samhället.

Av Malin Nyström - 8 juni 2012 10:15

God mogon!


Idag är jag alldeles utmattad, trött och otroligt seg. Att ens tänka på att gymma finns inte i min världsbild just nu. Därför lyssnar jag starkt på kroppen idag och vilar ut mig rejält. Tog till och med en liten sovmorgon idag. Skönt!




Det enda fysiska jag vill göra idag är att gå en Powerwalk, det får allt duga. Vila är faktiskt väldigt viktigt när det kommer till träning. Dock lite tråkigt faktiskt, vill ju träna och tycker att det är jätte kul! Blir nästan lite rastlös! Men har lite saker planerat idag ändå, så ska nog ha något att syselsätta mig med om man säger så.

Ovido - Quiz & Flashcards