norrlandsflamma

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Malin Nyström - 13 juni 2012 17:25


Har just ätit middag: Hamburgare med lök, gurka på. Satt riktigt fint måste jag få säga! Nu ska jag vila ner maten en liten stund och sedan blir det som sagt att fara och titta på en lägenhet tillsammans med C. Är riktigt nyfiken på hur den ser ut i den. Kan knappt vänta. 


..Efter vi varit och tittat på lägenheten är det tårtkalas med nära och kära som gäller. Så jag antar att vi inte hörs igen förän lite senare ikväll.

Av Malin Nyström - 13 juni 2012 10:31


Är nu nyklippt, och super fin i håret! Inga fula slitna toppar existerar längre, så himla härligt. Minns tyvärr inte min frisörs namn, jag är så kass på att komma ihåg namn. Förlåt.. Men hon är i alla fall jätte duktig och riktigt trevlig, så ett stort tack till henne för att hon gjort mitt hår och min morgon för den delen också perfekt. Klippte mig för övrigt på Gossip här i Arvidsjaur.  


Nog om det nu, ska strax börja bege mig mot två timmars praktik och efter det är det två viktiga möten som gäller för lilla mig.

Ovido - Quiz & Flashcards