norrlandsflamma

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Malin Nyström - 26 juni 2012 21:15

”Poppy Razzi” är Essies uppkäftiga sommarkollektion som innehåller fyra underbara neonfärgade lack som får oss att längta efter sommarens rikigt varma dagar, nämligen Light, Camera, Action och Bazooka. Lacken finns på bland annat Kicks butikerna i mitten på juli och kostar som vanligt 129 kr/st.



Min favorit? Svårt val, gillar alla fyra. Men det lutar åt apelsinfärgade ”Action”.

Av Malin Nyström - 26 juni 2012 19:42

Ljusa färger som ljus- blått, aprikos, rosa, gult.. ja, ni förstår nog. Dessa färger kan vara ett riktigt bra val i många fall. Det är sofistikerade och stilrena precis som vitt, men det känns ändå roligare och mer annorlunda än att köra på det traditionella vita. Ljusa färger i stället för vitt kan verkligen göra en hel outfit så mycket roligare och mer spännande.



Vad tycker ni om ljusa färger? Personligen så älskar jag dem.

Av Malin Nyström - 26 juni 2012 17:36


Vill verkligen lära mig ta lika fina kort som detta. ..och lära mig, det SKA jag!

Hello!
Nu är jag helt färdig med dagens jobb och ärenden, så nu kan jag äntligen fokusera på andra saker som att laga och äta en mumsig middag tillsammans med C. Efter middagen tänker jag ut och promenera en sväng, hoppas bara vädret inte sviker. Sen ikväll blir det att se Top model 18.

S
tartskottet av Top model 18 går alltså ikväll och de sju amerikanska modellerna ska möta sina sju brittiska motståndare, som tidigare har deltagit i "Top model England". Vid den första fotograferingen poserar flickorna som legendariska personligheter från sina hemländer. Spännande.. Ska absolut inte missa det!

Ovido - Quiz & Flashcards