norrlandsflamma

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Malin Nyström - 11 juni 2012 14:28

Efter praktiken och mötet belv det att luncha loss på en supergod kycklingsallad med avokado och kesella. Så satans gott, fräscht och nyttigt! Kan inte bli mycket bättre efter lite jobb.



- Nu blir det att bara ta det lugnt en stund, dricka lite Aloevera dryck.. och läsa några sidor i solo mode! Lite senare ska jag nog byta om till mer passande kläder och bege mig ut på en riktigt lång härlig promenad.

Av Malin Nyström - 11 juni 2012 09:26

Godmorgon!

Startade denna måndag med en liten men rask morgonpromenad ute i den friska luften och därefter blev det en maffig frukost bestående av en omelett med skinka och sallad, till efterrätt blev det en liten bit av min underbart goda marängtårta. Mat smakar nog så mycket bättre efter man har rört på sig måste få jag säga. Håller ni med?



..Idag ska jag i alla fall på min allra första dag på min nya praktikplats. Är lite nervös, men det kommer nog gå fint. Senare är det ett möte hos arbetsförmedlingen som gäller och efter det har jag inga större planer förrän kvällens träningspass.

Nu ska jag fixa mig och så. Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards