norrlandsflamma

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Malin Nyström - 7 juni 2012 17:45

Jag gick och fotade lite sommar vid stranden förra veckan då vi var på våran lilla roadtrip. Tycker verkligen om de här bilderna, får en sån himla härlig känsa i kroppen av att titta på dem. Älskar som sagt sommaren, helt klart bästa tiden på hela året!



Nu bär det av till gymmet för ett härligt Bodypump pass, det skall bli riktigt skönt att få springa och träna ordentligt ännu en gång denna vecka. Dock så är nog detta veckans sista styrke pass, börjar känna mig riktigt slut och mör i alla min muskler nu.

Av Malin Nyström - 7 juni 2012 12:00

Hej på er!


Hur mår ni? Med mig är det i alla fall toppen. Dock så var det ett tag sen sist nu, lite mer än en vecka rättare sagt. Orkar tyvärr inte berätta ordagrant för er vad jag har haft för mig de senaste dagarna men en sak kan jag säga och det är att jag har haft det riktigt trevligt hela veckan, varit på en liten roadtrip, träffat massor av trevligt folk och gjort minst lika mycket otroligt roliga saker. Kort sagt en underbar vecka!


Ännu en gammal och uttjatad bild på mig..

 

Just nu glider jag omkring i min pyjamas här hemma, men klockan tickar och börjar bli väldigt mycket så alldeles strax ska jag snabbt byta om och bege mig ut på en härlig promenad. Var ett tag sedan man kunde njuta ordentligt av en promenad ute, har ju regnat nästan konstant i flera dagar. Men nu tittar till och med solen fram lite då och då. Härligt!


Hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards