norrlandsflamma

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

24e april 2012 - So much to do

Av Malin Nyström - 24 april 2012 11:45

YO! Sorry för att det varit lite låg uppdatering dom senaste dagarna. Mycket som snurrar i min skalle just nu och har så galet mycket att göra! Har haft lite svårt att fokusera den senaste tiden men nu är det en ny dag och dags för nya tag! Känns i alla fall skönt att flytten och även träningen har kommit igång ordentligt! Lägenheten är hel tom nu, eller nästan i alla fall. PowerWalk varje dag och styrketräning två-tre gånger i veckan också. -Frihet, friskhet, hälsa, styrka!



I dag har jag startat dagen på bästa vis med världens smarrigaste frukost, plus en uppiggande promenad. Härligt! Dock så är det lite svårt att ta sig fram i all snö och slask, börjar bli riktigt less detta aprilväder.. Planerna för dagen är att städa i den gamla lägenheten, sola och sedan blir det kanske att prova på ett nytt träningspass, vet dock inte om det blir det ännu, får se hur det blir. Vad ska ni hitta på idag?

 

Föresten så får ni mer än gärna lämna kommentarer om det är något speciellt ni önskar att jag ska skriva om eller tipsa om osv osv.

 

Ha en toppendag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Nyström - 23 oktober 2012 09:16


Av Malin Nyström - 23 oktober 2012 08:07


    Ännu en dag blir jag hemma. Jag mår inte bra alls! Får helt änkelt vila upp mig och förhoppningsvis bli bättre snart.. Känner mig förövrigt ganska inspirationslös och det är inte lätt att få till någon text när man ligger orklös hemma och ...

Av Malin Nyström - 22 oktober 2012 19:05


Får nog be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men har haft fullt upp med att bara orka ta mig upp ur sängen idag. Är som sagt sjuk. Så jag har helt enkelt inte orkat att blogga dessa dagar när jag är sjuk! Har bara tagit det lugnt hela dagen och...

Av Malin Nyström - 22 oktober 2012 09:30


 Godmorgon, eller någonting! Fick bli en hemmadag för mig idag då jag lyckats dra på mig en ordenlig förkylning, och den tillåter mig verkligen inte att jobba idag. Feber, hosta och snuva går inte riktigt ihop med det jag sysslar med på jobbet..  ...

Av Malin Nyström - 19 oktober 2012 09:45

Några fler än jag som är riktigt taggad inför Halloween? I år planerar jag att kostym-kicka min egen röv från de tidigare årens utklädnader, även om de var rätt så gryma. Har en enligt mig själv en rätt så strålande kostym, som jag sådär blogg-aktigt...

Ovido - Quiz & Flashcards