norrlandsflamma

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Malin Nyström - 15 juli 2012 21:52


Nu har jag varit duktig och kört ett härligt löppass, så nu tycker jag helt klart att min kropp förtjänar lite kärlek och omsorg. Så jag ska unna mig ett litet hemmaspa med bland annat ansiktsmask, hårinpackning, en varmt härligt dusch och lite annat, sedan avsluta det hela med att återfukta huden ordentligt med en underbart god doftande hudkräm. Lovely!

Av Malin Nyström - 15 juli 2012 10:30


En magiskt fin bild från weheartit.com

 

Godmorgon! Hade riktigt svårt att komma upp klockan nio idag, för sängen var så otroligt skön imorse också blev det kanske lite sent igår. Så jag snoozade fram till just efter tio. Uhu! Inte bra.. Men det är ju faktiskt söndag idag och på söndagar får man sova lite extra länge, eller hur?

 


 

Bilden här ovan beskriver min morgon ganska bra. Haha! ..Nu ska jag i alla fall göra iordning någonting gott och nyttigt att äta och sedan ska jag nog bege mig ut på en liten uppfriskande promenad. Hörs senare!


Ovido - Quiz & Flashcards