norrlandsflamma

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Malin Nyström - 5 juli 2012 19:30



• Tv-kväll.

Sommar med Ernst börjar ju ikväll klockan 20.00, sommar tv på hög nivå enligt mig.

• Power walk.
Tänkte köra ännu en härlig power walk idag nu då solen tittar fram i samhället som solguden nästan har glömtbort detta år.

• Hemma-spa.
Sedan tänkte jag avsluta dagen med en sak som jag verkligen älskar att göra, blir dock inte att göra det allt för ofta just nu. Tyvärr! Men ikväll blir det alltså ansiktsmask, hårinpackning, peeling och fixa till ögonbrynen.

Av Malin Nyström - 5 juli 2012 15:52

Jag vill skriva i min blogg, men vet inte vad jag skall skriva om riktigt..

Kan ju uppdatera er om att jag just nu sitter i bilen och är påväg till Luleå fram och åter, vet dock inte riktigt varför jag är det.. kunde ha stannat hemma istället och gjort någonting vettigt. Typiskt. Haha!

Av Malin Nyström - 5 juli 2012 10:44

God morgon på er! Hade svårt att komma upp klockan 9 i morse så snoozade till 10. Ugh! Nu har jag iallafall ätit en skål med gröt och dragit på mig träningsbyxor, tänke ge mig ut på en power walk innan lunchen. Perfekt sätt att starta dagen på! Energi.

Morgon motivation..

Ovido - Quiz & Flashcards