norrlandsflamma

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Malin Nyström - 4 juli 2012 22:30













Av Malin Nyström - 4 juli 2012 21:32

Halsband Lindex, T-shirt Piraten, Jeggings Cubus

Av Malin Nyström - 4 juli 2012 18:15


...Upplevde jag nyss. Ingen höjdare alls. Men nu har jag äntligen fått något i magen. Innan var jag så hungrig att jag spottade, fräste och var allmänt irriterad och less! Men efter en hederlig och god grillad-måltid så känner jag mig betydligt bättre.

 

Så här blir jag alltså vid lågt blodsocker och en extrem hunger:


  • Arg
  • Ledsen
  • Irriterad
  • Skakig
  • Svimfärdig
  • Sötsugen

Gissa varför regelbundna måltider är bra? Haha! Nå, idag kunde jag inte påverka tiden när det kom till middagen så himla mycket. Hur blir ni vid lågt blodsocker, blir ni likadana?

Av Malin Nyström - 4 juli 2012 09:55

I dag är jag lite trött men jag har precis tagit mig en solig morgonpromenad och just nu äter jag en smarrig furkost så snart är garanterat energin på topp igen.




Planerna för dagen är att vara ute och njuta av det fina vädret så mycket som möjligt och det kanske blir lite fotning idag också. Det ska bli superkul att äntligen börja ta kort med min systemkamera, har inte testat den så himla mycket ännu. Konstigt nog. ..men men, jag tror i alla fall att denna dag kan bli en riktigt bra dag!

Ha en underbar onsdag ♥

Ovido - Quiz & Flashcards