norrlandsflamma

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Malin Nyström - 2 juli 2012 14:15


Bilder från we heart it..


När jag ser de här bilderna så blir jag så himla sugen på att fixa min cyckel lite, ge den en ny fin sommar färg och bara lite nytt liv helt enkelt. Hur som helst så ska jag försöka börja använda den lite oftare i alla fall, fast det hade ju varit roligt med en ny fin färg. 

Av Malin Nyström - 2 juli 2012 12:30



Aloe vera dryck
– allt du behöver i sommar. Låter nästan som en reklamslogan men satan vad god den här drycken är. God, känns nyttigt och har en frisk smak. Det är alltså små bitar av aloevera i drycken som man känner tydligt vid varje klunk. Helt klart en favorit, Smaken är lite speciell, men jag älskar den. ..Har ni testat den? Om inte, ge den en liten chans och testa nu, idag, på en gång!

Innehåller: 50% aloevera.

Ska vara: Bra som mellanmål, törstsläckare och bra innan eller efter träning.

Av Malin Nyström - 2 juli 2012 08:00


Denna måndag startar jag med lite mysig Me-time. Så nu ska jag in i duschen och skrubba, tvåla, återfukta med massa väldoftande och välgörande produkter. Självklart blir det även lite ansiktsbehandling och hårinpakning på det! Sedan blir det att snabbt göra sig i ordning, äta en nyttig frukost och tillsist sätta sig i bilen för att bege sig till Piteå en liten sväng tillsammans med C. En helt underbar start på denna vecka. Eller hur?

..God morgon förresten!

Ovido - Quiz & Flashcards