norrlandsflamma

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Malin Nyström - 3 juli 2012 21:45
















Nu blir det att avsluta denna kväll med en film, det blir Pirates of the Caribbean: I främmande farvatten. Så himla bra film. Älskar alla pirates of the Caribbean filmer, dom är grymma! ..och finns det någon bättre eller härligare skådespelare än Johnny Depp? Förmodligen inte.

Blir att visa gårdagns shopping imorgon istället. Hinner tyvärr inte visa det idag..

Av Malin Nyström - 3 juli 2012 17:30



Har precis käkat loss på min omelett med älgfärs och sallad.
Så satans gott!


- Nu blir det en härlig promenad på detta, och sedan ska jag nog hem till min mor och far en sväng för att börja fixa lite saker.. men mer om det sen. Nu ska jag ut!

Av Malin Nyström - 3 juli 2012 11:01


Så härlig outfit, enkel, somrig och super snygg.

Av Malin Nyström - 3 juli 2012 09:30


Hur mår ni? Med mig är det i alla fall toppen. Vaknade precis, och ska snart gå upp och göra mig en ordentlig frukost bestående av havregrynsgröt med mosad banan och kanel på, super gott! Och till det blir det även en mumsig äggmacka och en melon bit. Bra start på dagen. ..Idag ska jag fixa några grejer och självklart även ut och gå!

- Vad ska ni göra idag? ♥

Av Malin Nyström - 3 juli 2012 00:45

God natt allihopa! Efter en lång och härlig dag med många roliga händelser så har det blivit läggdags för mig och C, vilket känns helt toppen! Jag känner mig supertrött och skulle nästan kunna somna stående, jag lovar. 


Någon gång under morgondagen hade jag väl tänkt att jag skulle visa er vad jag handlat för fint idag. Blev kankse inte så mycket nytt denna gång, men jag håller på att spara pengar till Stockholmsresan som kommer att ske lite senare denna månad. Längtar!

Men nu ska jag sluta babbla innan jag somnar sittande. Natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards