norrlandsflamma

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Malin Nyström - 8 juli 2012 19:22



Som sagt så var hela den senste natten riktigt jobbig, låg och vred mig av smärta. Tyvärr så har smärtan inte avtagit ett dugg under dagen. ..och eftersom jag känner igen smärtan och symtomerna så vet jag  precis vad det är för fel på mig, magsår! Fan vad jag hatar det. Omedveten stress är det som orsakat det..

Av Malin Nyström - 8 juli 2012 13:45

Jag älskar sådana här bilder där man verkligen

kan känna igen sig sjäv. Så himla mysiga..



Av Malin Nyström - 8 juli 2012 10:27



Godmorgon. Då var jag vaken och pigg!
..okej, det var väl en liten överdrift, har sovit riktigt dåligt denna natt. Har haft ordentliga smärtor i magen, vet dock inte varför, men jobbigt har det varit.. Så vaken är jag men inte pigg för fem öre. Men efter lite frukost och en stor kopp med te så är jag förhoppningsvis på G igen.

Ovido - Quiz & Flashcards