norrlandsflamma

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Malin Nyström - 10 juli 2012 23:06


Tänkte avsluta denna dag med lite underbar motivation. Alltså, wow! Denna superkvinnas kropp är to die for. Helt amazing. Hon är verkligen superbra på att motivera. Hon visa att ALLA kan, med tanke på att hon själv har varit en tjockis. ..och bevisar ännu en gång att man ska lyfta vikt för att förlora vikt. Är jag den enda som dreglar?

Natti Natti! Hoppas ni också blev lite motiverade av henne.

Av Malin Nyström - 10 juli 2012 21:00

Tre finfina basic tishor i tre simpla färger. Monki, 1o0 kronor

Av Malin Nyström - 10 juli 2012 20:23

Träningspass, check! Det har verkligen varit fullt upp för mig idag så jag har tyvärr inte hunnit sitta här myket alls.. Jag klev precis innanför ytterdörren efter en härlig springtur tillsammans med C och det känns i benen nu kan jag lova! Ska strax hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite, sen ska jag nog bara krypa ner i mina myskläder och ta det lugnt resten av kvällen..

Av Malin Nyström - 10 juli 2012 09:47

Inatt har jag sovit sååå himla skönt, helt ostört! Vaknade för ett tag sen i alla fall och tog en promenad runt här där vi bor, sen gjorde jag lite mumsig frukost till mig själv.. Det är även fint väder idag igen, love it! En underbar start på denna dag.

Ovido - Quiz & Flashcards