norrlandsflamma

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Malin Nyström - 1 juli 2012 19:15


Jag blev just oerhört sugen på att ta en liten promenad, ta med mig själv på en kort härlig promenad i regnet! Finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder. Det bästa med att promenera i regn är att de känns som att allt dåligt rinner av en och följer med regnet ner i brunnen. Kan dock sakna att jag inte har några gummistövlar.. men jag överlever.

Av Malin Nyström - 1 juli 2012 12:45


Denna bikin föll mig verkligen i smaken, underbart somrig och fin.

Perfekt nu till sommaren, vet dock inte vart den går att köpa. Synd..

Av Malin Nyström - 1 juli 2012 12:12

Godmorgon allihopa! Eller, godmorgon och godmorgon, goddag rättaresagt! Vaknade efter klockan elva idag, men det är söndag och vädret är tråkigt, då får man sova länge.. Eller hur?


Bild från weheartit

När kommer den RIKTIGA sommarvärmen hit? Idag är det första juli, kan man dock inte tro.. då jag vaknade och tittade ut genom fönstret möttes jag ännu en gång av en grå bild, allt ute känns grått, dystert och bara tråkigt. Varför kan inte solen titta fram varje dag dygnet runt..? Så himla underbart det hade varit. Men solen och värmen måsa ju vara påväg hit snart, jag behöver lite solsken för att sätta lite ljus på tillvaron.

Men i alla fall nu ska jag göra mig iordning för denna dag. Hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards