norrlandsflamma

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Malin Nyström - 14 juli 2012 16:33



Nu tar jag bloggpaus resten av denna dag, få se om jag kanske orkar skriva någonting senare ikväll. Men just nu orkar jag inte blogga för det har hänt en del grejer, och känner mig även lite sviken.. Hoppas ni förstår. Så vi hörs mer senare då jag mår bättre!

Av Malin Nyström - 14 juli 2012 09:26


 

Ska fara och boka flygbiljetter till Stockholm alldeles strax, så nu har

jag verkligen någonting roligt att se fram emot.

Av Malin Nyström - 14 juli 2012 09:15

ÅNGANDE MORGONSTUND

Om du har en riktigt fräsch hy så klickar resten! Ett tips är att när man kokar upp vattnet till sitt te på morgonen så gör man det i en kastrull, så använder man sig sedan av ångan för att öppna upp porerna. Håll huvudet ovanför kastrullen och ta bort locket så ångan öser ut! Bra för dig med stora porer, följ upp detta med en ansiktsmask så blir huden riktigt fräsch!

 

Av Malin Nyström - 14 juli 2012 08:45

  

 

Tänkte bara säga godmorgon till alla ni glada som läser det här. Om du som läser det här inte råkar vara glad är det en sak jag vill säga till dig: SMILE BITCH, SMILE!

Av Malin Nyström - 14 juli 2012 00:10

Ovido - Quiz & Flashcards