norrlandsflamma

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Malin Nyström - 24 september 2012 17:38



Ibland står man där och har ett träningspass inplanerat men ändå tvekar man. Vid vissa tillfällen är det bästa valet att ta sig till gymmet eller gå ut på promenaden, medan det vid andra tillfällen är bäst att låta bli. ..men denna gång tror jag att jag bara är lite smålat, så nu ska jag ta mig i kragen och bege mig till gymmet för att träna!

Av Malin Nyström - 24 september 2012 10:58

Startade denna vecka med att ta en timmas sovmogon! Riktigt härligt måste jag få säga. Så jag vaknade riktigt pigg, och det första jag gjorde idag var att göra mig en god frukost och sedan ta mig en härlig promenad i solen.


Dagens få planer är:

Kika i några affärer.

Städa i gamla lägenheten.

Body pump.

Ovido - Quiz & Flashcards