norrlandsflamma

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Malin Nyström - 18 september 2012 23:41



Så var det kväll igen, och jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Är dock inte trött alls denna kväll. Men jag har så himla ont i min kropp just nu och har haft det hela kvällen. Så nu vill jag bara lägga mig i min sköna säng för att sova och hoppas på att det är bättre imorgon då jag vaknar..

Sleep tight!

Av Malin Nyström - 18 september 2012 13:45

Har precis lunchat loss på Café Grace tillsammans med C. För min del blev det en Ceasarsallad & till efterrätt blev de en underbar liten chokladtryffel. Så satans gott!

Nu blir det att göra några få och snabba äreden och sedan vet jag inte vad riktigt vad som händer, men jag tror det blir lite pyssel i lägenheten.

Bild från bellasvagtillbaka.blogspot.se

Av Malin Nyström - 18 september 2012 08:03

Hej på er och godmorgon! Hoppas ni sovit gott, det har i alla fall jag gjort! Jag vaknade alldeles nyss och det är faktist riktigt skönt att gå upp såhär tidigt, för då kan man verkligen ta vara på hela dagen ordentligt. Aja, nu ska jag sluta babbla, börjar bli jätte hungrig. Ska gå och göra mig lite te och mackor till frukost nu, så vi hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards