norrlandsflamma

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Malin Nyström - 19 september 2012 19:45

Har hunnit handlat på mig en hel del nytt till lägenheten. Handlar för det mesta inga störe grejer utan blir mest bara små saker, bl.a denna underbart fina lykta. Fick den för ett riktigt bra pris på grund av en liten spricka i ett av glasen, som för övrigt knappt syns.
 
Helt klart värt slanten jag fick ge för den. Tycker den är riktigt fin!
Av Malin Nyström - 19 september 2012 19:00



Örhängen Ur & penn, Tröja Gina tricot,

Armband second hand, Bälte H&M, Jeans Gina tricot

Av Malin Nyström - 19 september 2012 18:15

Grandiosa pan pizza classic.. mums!


Har just ätit en riktigt god men extremt onyttig middag. Ovanligt för att vara mig, elle hur? Fast ibland får man faktiskt synda och idag kände jag vekligen för någonting riktigt undebart gott, pan pizza. Den satt fint!

Nu ska jag vila ner "maten" en liten stund och sen dra ut på en härlig promenad.

Av Malin Nyström - 19 september 2012 16:15

Idag blir det faktiskt lite inrednings och pyssel inspiration här i bloggen. Älskar insperations bilder, just nu älskar jag inrednings och pyssel insperation lite extra. ..och det beror nog mycket på att jag pysslar och fixar mycket här hemma just nu.

Men i alla fall, personligen så får jag verkligen massor av inspiration genom att titta på dessa underbara bilder. Åhh, vad jag vill göra det fint här hemma i lägenheten. Jag vill..











Lovely..

Av Malin Nyström - 19 september 2012 09:22

Godmorgon! Tog en ordentlig sovmorgon idag, riktigt skönt! Men trots det så är jag alldeles utmattad, trött och har otroligt ont i kroppen. Att ens tänka på att gymma finns tyvärr inte i min världsbild just nu. Så därför lyssnar jag starkt på kroppen idag och vilar ut mig rejält. Även fast planen var att träna denna morgon, typiskt..

..Det enda fysiska jag vill göra idag är att gå en Powerwalk, det får duga. Men nog om det nu, för nu är det frukost som gäller, see ya!

Ovido - Quiz & Flashcards