norrlandsflamma

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Malin Nyström - 4 september 2012 17:15




 • Jag är och har alltid varit rätt så tystlåten av mig, förutom mot C.

 

• Jag dricker väldigt sällan alkohol, det gör så mycket skada på kroppen.

 

• Jag har i många år spelat basket, slutade dock och ångrar det lite..

 

• Mörkchoklad är en sak jag alltid måste ha hemma. Love it.

 

• Jag hatar att vara hungrig, värsta känslan ju.

 

• Jag är löjligt rädd för baciller, tro mig.

Av Malin Nyström - 4 september 2012 14:45


Bild från förra hösten då jag nyss hade skaffat lugg, gillade det faktiskt..


Jag känner verkligen att jag börjar bli riktigt less mitt hår, det är bara spikrakt och allmänt super tråkigt. Det är verkligen himla trist att försöka spara ut sitt hår. Man kan inte riktigt göra någon ny häftig frisyr, för då försvinner mer eller mindre allt man har försökt spara ut i några år.

 

Är som ni märker lite kluven angående mitt hår. Vill spara ut, fast ändå inte.. Jag kanske ska skaffa lugg igen, eller jag vet inte? Någon av er läsare kanske har något tips om vad jag kan göra med mitt tråkiga hår? I need your help..

Av Malin Nyström - 4 september 2012 10:00


Jag startade denna tisdag med en springtur! Trodde aldrig att jag skulle komma iväg men det gjorde jag. Sprang en halvtimma och nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Orkar inte duscha, orkar inte äta, orkar inte ens göra te!

Men det är lika bra att få det gjort på morgonen så slipper man tänka på det + man får extra mycket energi under dagen. Så skönt! ..ska vila en liten stund här framför datorn och sedan blir det att försöka hitta ork till att göra mig någon mat.

Ovido - Quiz & Flashcards