norrlandsflamma

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Malin Nyström - 17 september 2012 21:37

Visst håller ni med om att det är lite extra mysigt att tända ljus när det börjar går mot mörkare och kallare tider som höstern och vintern? Dessa underbara ljus från Yankee Candle doftar obeskrivligt gott. Personligen så är jag helt såld på dem, de är perfekta. Just nu har jag endast ett Yankee Candle ljus, men jag vill ha många till.

Hittade några på deras hemsida nu som jag skulle vilja testa till julen tex Christmas Cookie, Christmas Cupcake och Warm spice. Är jag hemsk som pratar om julen när det faktiskt fortfarande är september? Haha.. Gå själv in på deras hemsida yankeecandle.se och läs mer om deras underbara ljus!

Av Malin Nyström - 17 september 2012 10:01



Hello! Idag då jag vaknade gjorde jag snabbt iordning en ordentlig frukost och sedan blev det självklart att gå en härlig mogonprunda, de vanliga morgonrutinena alltså.


Nu ska jag ta mig en snabb dusch och sedan göra min klar för denna dag som kommer bjuda på massa saker att göra.

Ovido - Quiz & Flashcards