norrlandsflamma

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Malin Nyström - 16 september 2012 21:30

Detta inhandlades för några dagar sedan då jag var i Skellefteå. Det blev en fin tröja och en underbart mysig halsduk med luva, dock inte en vinröd utan en beige. Sweet.

Av Malin Nyström - 16 september 2012 20:41

Huh! Äntligen har jag en stund över till bloggen. Har varit fullt ös hela dagen sedan just efter åtta imorse! Började som sagt denna söndag morgon med en morgonpromenad och en god frukost.


Sedan letade jag fram några verktyg och lite material för att sedan börja med några små projekt till lägenheten, som nu även råkar vara helt klara och stå på sin plats i lägenheten. Superfint!



Angående bilder på nya lägenheten. Dekommer så småningom, i promise you that! Men först vill jag få iordning i den ordentligt. Måste bland annat skaffa två fotöljer och lite annat innan några bilder kommer tas. Så ni får ha lite tålamod. Men snart.


..ne, nu blir det att bara ta det lugnt resten av denna söndag kväll, för imorgon är det en ny dag och ännu mer pyssel som gäller, love it.

Av Malin Nyström - 16 september 2012 11:00


Börjar nog behöva lite nya bilder på mig själv, igen..


Hej på er! Inatt har jag ännu en gång sovit så himla skönt, helt ostört! Haha, det är verkligen tyst i våran nya lägenhetet, nästan för tyst ibland. Fast jag klagar absolut inte. Det är så himla skönt med lugn och ro runt omkring sig. 


I alla fall, tog en liten sovmorgon idag så jag vaknade just efter åtta idag, och då tog jag mig en härlig morgonpromenad i solen, sen gjorde jag lite god frukost till mig själv! ..nu ska jag däremot fixa och dona i lägenheten. Hörs! 

Ovido - Quiz & Flashcards