norrlandsflamma

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Malin Nyström - 15 september 2012 21:50

Tidigare idag:

Blev det att lite spontant fara till Järvträsk en sväng för att äta en mumsig tacos middag hos min faster, och även för att göra ett litet besök hos farmor och farfar. Så i denna fina by har jag spenderat halva denna dag. Riktigt mysigt faktiskt..


Just nu:

Tar jag det lugnt, tittar i tidningar och dricker lite nyttigt grönt te.



Snart:

Så ska jag göra iordning lite mumsigt kvällsfika och planera morgondagens sysslor.

Av Malin Nyström - 15 september 2012 10:45

...mitt allra första Steppass någonsin. Lite nervös, men det kommer garanterat gå bra. Visste ni förresten att på ett steppass kan man förbränna upp till 425 kalorier.

Av Malin Nyström - 15 september 2012 09:15


Startade denna lördag med en liten morgonpromenad och därefter blev det en maffig frukost. Mat smakar nog så mycket bättre efter man har rört på sig måste få jag säga. Håller ni med?

Av Malin Nyström - 15 september 2012 00:45

Tänkte bara titta in för att skriva godnatt. Nu ska jag sova och imorgon på förmiddagen är det bland annat ett nybörjar Step pass som gäller för mig, mitt första någonsin. Sedan så ska jag självklart även fixa och dona lite i lägenheten under dagen. 

Men nu ska jag sova. God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards