norrlandsflamma

Alla inlägg under februari 2012

Av Malin Nyström - 16 februari 2012 09:15

Godmorgon!


Just nu ligger jag och drar mig i soffan under mitt varma och gossiga täcke, är inte alls sugen på att stiga upp just nu. Men jag börjar bli väldigt hungrig, så jag måste upp och göra mig något till frukost. Jag hatar att vara hungrig, det är så extremt jobbigt också blir jag väldigt lätt retlig och på dåligt humör.


Haha, så ifall ni träffar mig och jag är otrevlig mot er så ge mig bara en liten bit mat så blir jag en ängel igen.

    

  

x Gå en liten promenad.
x Diska och städa..
x Träna.
x Sola.

Av Malin Nyström - 15 februari 2012 19:30

 

Äntligen lyckades jag få de som jag ville här på min nya blogg, känns underbart! Så jag har väntat länge på att säga det jag tänker säga alldeles, alldeles snart... Välkommen till min nya blogg! Ja, som sagt, nu är det premiär och det första inlägget på nya bloggen.


Jag valde att byta blogg av flera anledningar, men den största anledningen var nog att jag kände att det behövdes en uppfräschning och att jag ville prova något nytt!


Jag har ett stort intresse av träning, hälsa och skönhet vilket bloggen i stort sett kommer handla om. Men jag kommer även att skriva om min vardag och saker som händer i mitt liv här uppe i Norrland.

...och tusen saker till!


THIS IS ME

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards