norrlandsflamma

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Malin Nyström - 20 februari 2012 21:00

Har precis varit på ett härligt Bodypump pass, och jag kan lova er att nu efter passet känner jag verkligen att jag lever. Det är så extremt jobbigt och alla kroppens muskler får jobba, ibland vill jag bara sjunka genom jorden och försvinna, men det är samtidigt extremt roligt och jag vill bara fortsätta. Jag älskar det!

  

Resten av denna kväll ska jag bara ta det lugnt och mysa med Christian som äntligen har kommit hem! ♥

Av Malin Nyström - 20 februari 2012 15:21

Idag är det verkligen helt underbart fint väder, så tidigare idag har jag tagit mig en lång härlig promenad och bara njutit av vädret. Känns nästan som om våren är på väg hit sakta men säkert, jag längtar!


..Då jag kom hem från den härliga promenaden fick jag en stor lust att vara duktig och städa i lägenheten, den var verkligen stökigt. Disk fulla diskbänken, saker utspidda överallt, massa tvätt liggandes på golvet och under det fanns ett skitigt golv.. Men nu ett litet tag senare är lägenheten både ren och fin! Har dock inte tvättat än, men det gör jag en annan dag. För nu ska jag faktist ut igen för att gå ännu en promenad och njuta av dagens absolut sista solstrålar.

 

Av Malin Nyström - 20 februari 2012 09:50

 

Denna måndag morgon har jag självklart börjat på det mest optimala sättet, alltså med en ordentlig och god frukost. Jag är heltklart en frukostmänniska ut i fingerspetsarna. Jag bara måste ha min frukost! Utan den är min morgon förstörd. Om jag inte har fått äta min frukost är risken väldigt stor att jag kan vara sur och tvär. "Det viktigaste målet om dagen är frukost" sägs det, och det kan jag intyga.

Håller jag på att göra lite typiska girl things, som att fixa -och fräscha till mig.

   

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards