norrlandsflamma

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Malin Nyström - 21 februari 2012 18:15

Rosa

En färg som verkligen piggar upp och lyfter ens outfit är rosa. Det är en färg med många egenskaper - den kan göra en look sötare, rockigare mer sofistikerad eller bara hetare i största allmänhet.

           

Kilklackar

Ett par kilklackar är precis vad man behöver om man älskar höjd på klackarna, men hatar ömma trampdynor. De är trendiga, bekväma och snygga. De fungerar desutom lika bra till vardags som till fest.


Sorbetfärger 
Nyanser som påminner om glass - som Citrongult, ljusrosa, lavendel, mintgrön och solblekt orange. Man piggar lätt upp sina outfits med härliga pasteller och kombinera man dem med varandra får man ett underbart resultat.

Stilrena smycken
Matchar vackra, stilrena smycken i rostfritt stål med med vårens ljusa pasteller. Silver eller guld spelar ingen roll för båda passar helt perfekt.

Av Malin Nyström - 21 februari 2012 16:10

Ingen har väl missat att det är fettisdagen idag? Jag tror i alla fall inte det. Detta är dagen då vi ska äta semlor, eller fastlagsbulle som man också kallar den. Synd bara att jag tycker att semlor är så himla gott,  jag redan ätit en tidigare idag men är självklart redan nu sugen på en till. Tror jag skulle kunna äta hur många som helst om jag inte tänkte på min figur. Ska unna mig en till senare ikväll, men sedan får det räcka för min del.

Men nog är dom mumsiga!

Av Malin Nyström - 21 februari 2012 09:45

Godmorgon!


Då var jag vaken och pigg!
..okej, det var väl en liten överdrift. Men efter en ordentlig frukost bestående av omeltt, grönsaker och en stor kopp med grönt rykande te så är jag på G igen. Känner på mig att denna dag kommer bli en alldeles underbar dag. För idag är det en lite speciell dag, idag har jag och Christian varit tillsammans i tre helt underbara år. Tänk vad tiden går fort!  


Så fort Christian vaknar ska han få två fina paket av mig. Visst är jag gullig? Dock så tror jag inte att han vet om att vi har varit tillsammans i tre år idag. Men det gör absolut ingenting, jag älskar honom ändå. 

Du ger mig värme, kärlek & hopp

När du ser på mig ryser det i hela min kropp


Jag ser in i dina ögon och ler

och min framtid i dina ögon jag ser


Med ett djupt andetag jag sakta säger till dig

att du är den största lyckan för mig


Christian Blomberg, du har allt det jag vill ha

jag hoppas att del alltid kommer vara du och ja


2009-02-21, vi föralltid!

Älskar dig! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards