norrlandsflamma

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Malin Nyström - 16 februari 2012 23:00

Godnatt bloggen, stänger ner nu, jag är faktsikt rätt trött, så jaa.
Ska käka aprikoskräm med mjölk till kvällsfika samtidigt som  jag tittar på House, sen så ska jag sova så jag vaknar pigg. Men vi hörs imorgon då det är fredag! Allt jag har och säga är egentligen bara godnatt alla fina. ♥

 

Av Malin Nyström - 16 februari 2012 18:53

Nu känner jag att det är dags att för ett härligt träningspass igen, var några dagar sedan jag körde ett helt vanligt styrkepass.  Jag har även massa energi som jag bara måste göra mig av med nu. Så jag ska alldeles strax ta mitt pick och pack och bege mig mot gymmet!

..Dags att fortsätta slipa på sexpacket och den heta rumpan.

  

Av Malin Nyström - 16 februari 2012 16:36

 

Klacken först! Sätt alltid i klacken först när du tar ett steg. Det är vårt naturliga sätt att gå. Bryter vi mot det så gör vi våld på vår kropp. Dina klackar ska vara som en naturlig förlängning av benen.


Inte för höga klackar! Om du är ovan vid högklackade skor - välj klackhöjd med försiktighet. Om du väljer för höga klackar är risken stor att du skadar dig.


Bekväma skor! Det är mycket viktigt att dina högklackade skor sitter bra på foten. De ska inte sitta för löst och inte för hårt. Om skorna är obekväma kommer du också att känna dig obekväm.


Raka ben! När du sätter ner hälen ska benet vara utsträckt. Om benet är böjt tar dina knän skada.


Öva! Ska du lyckas gå riktigt snyggt så måste du öva.

Av Malin Nyström - 16 februari 2012 12:08

 

Denna vår är jag smått besatt av färg och jag älskar dessa jeans i härliga pastellfärger! Helst av allt hade jag velat ha alla fem par men storfavoriterna är helt klart nummer 1 och 4 eftersom jag är inne på ljusrosa och vitt för tillfället. De skulle båda passa min vår & sommar-stil perfekt, och jag skulle gärna matcha dem med en vit enkel överdel, beige höga kilklackar, silvriga stilrena smycken och utsläppt lockigt hår.

Helt underbart snyggt!

Av Malin Nyström - 16 februari 2012 09:15

Godmorgon!


Just nu ligger jag och drar mig i soffan under mitt varma och gossiga täcke, är inte alls sugen på att stiga upp just nu. Men jag börjar bli väldigt hungrig, så jag måste upp och göra mig något till frukost. Jag hatar att vara hungrig, det är så extremt jobbigt också blir jag väldigt lätt retlig och på dåligt humör.


Haha, så ifall ni träffar mig och jag är otrevlig mot er så ge mig bara en liten bit mat så blir jag en ängel igen.

    

  

x Gå en liten promenad.
x Diska och städa..
x Träna.
x Sola.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards