norrlandsflamma

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Malin Nyström - 23 februari 2012 22:44


Godmorgon alla! 

Har just ätit en lättare frukost och nu sitter jag och är jättepeppad inför gymet. Då jag vaknade var till och med och min första tanke att jag verkligen bara ville kötta på gymmet. Jag vet, jag vet.. Jag har aldrig påstått att jag är normal. Eller hur? Dock så blir det att köra mest konditionsträning idag eftersom jag som sagt körde bodypump igår, och jag vill ju inte bryta ner de muskler jag försöker bygga upp.  

Av Malin Nyström - 23 februari 2012 20:15

Känner mig super duktig nu efter att jag har varit på Bodypumpen och kört mitt andra tränings pass för denna dag. Kvällens budypump-pass var även helt underbart galet jobbigt, Love  it! Så resten av denna kväll har jag tänkt att bara ta det lugnt och unna mig lite vardagslyx i form av ett mysigt hemmaspa och en ordentlig kvällsfika, känner att jag verkligen förtjänar det ikväll.

         

Av Malin Nyström - 23 februari 2012 13:27

Hej på er!  


Först och främst ber jag om ursäkt för att jag inte skrev någonting under gårdagen, men så kan det gå ibland.

  

Denna dag har jag börjat med ett super härligt motionspass på gymmet. Körde verklige slut på mig själv idag. Underbart! ..Senare ikväll ska jag också träna, men då är det ett härligt Bodypump pass som gäller. Ska bli riktigt kul!
 

Nu ska jag däremot börja fräsha till mig lite och gör mig redo inför dagen. Idag har jag bara några ärenden som jag måste göra, sedan har jag inga fler planer för denna torsdag, förutom Bodypumpen såklart. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards