norrlandsflamma

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Malin Nyström - 19 oktober 2012 09:45



Några fler än jag som är riktigt taggad inför Halloween? I år planerar jag att kostym-kicka min egen röv från de tidigare årens utklädnader, även om de var rätt så gryma. Har en enligt mig själv en rätt så strålande kostym, som jag sådär blogg-aktigt ska hålla hemlig tills det är dags. Blev ni nyfikna nu?

Vet någon av er vad ni ska klä ut er till ännu, eller skippar ni?

Av Malin Nyström - 19 oktober 2012 09:14

Godmorgon! Även om denna vecka bara har susat förbi är jag glad att det äntligen är fredag! Idag ska jag bara jobba klart och sedan ska jag tametusan bara ta hela helgen precis som den kommer. Inga planer och inga måsten. Så himla härligt det ska bli!


Nu ska jag gå ner till köket och kolla om det finns någonting att fixa och dona med. M
en vi hörs lite senare.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards