norrlandsflamma

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Malin Nyström - 16 oktober 2012 21:30

Nu har jag precis haft ett cirkelpass i en timme och det känns i hela kroppen kan jag lova! Har även varit ute på en kort men härlig promenad tillsammans med C. ..Så nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite, sen ska jag nog göra mig något gott till kvällsfika.

Av Malin Nyström - 16 oktober 2012 13:20


...gör jag inte mycket alls. Väntar bara på att diskmaskinen ska bli klar, och sedan få jag se vad jag riktigt hittar på. Jag kanske ska slipa på mitt CV en liten aning innan jag slutar för dagen? Jo, jag tror nog det får bli så.

Men nu ska jag sluta babbla, hade väl egentligen bara tänkt uppdatera lite här i bloggen.

Av Malin Nyström - 16 oktober 2012 09:45

Idag är det en ny dag, och det är dags för nya tag ännu en gång! Hoppas ni är pigga och glada idag, för det är jag. Men i alla fall, denna tisdag består först och främst av ett x antal timmar med jobb. Efter det blir det att göra några ärenden och sedan hade jag väl tänkt äta något gott till middag. Sedan avrundas dagen med ett härligt cirkel pass och mys med C.

Dags att gör någon nytta nu, hörs sen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards