norrlandsflamma

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Malin Nyström - 14 oktober 2012 20:45


Brunmelerad stickad tröja med inslag av glittertrådar. H&M 199 Kr.

Av Malin Nyström - 14 oktober 2012 17:50

Denna söndag blev en väldigt lugn dag och den har mestadels spenderades hemma i lägenheten med lite mysigt hödtpyssel och lite mindre rolig städing. Fast då man ser hur fin lägenheten blir efter lite slit och bök så är det faktist värt det..

Men i alla fall, just denna denna dag blev det lite pyssel, och det blev bland annat att tillverka ett fint litet höstarrangemang till balkongen. Blev faktiskt ganska nöjd med det. Eller vad tycker ni? Ni vågar vara ärliga.


Nu ska jag dammsuga klart, och sedan bege mig ut på en uppfriskande promenad. Hörs!

Av Malin Nyström - 14 oktober 2012 15:23

Ja, jag vet att jag har varit borta från bloggen väldigt länge nu, två veckor rättare sagt. Illa. Men jag har kort sagt bara haft ett ovanligt upptaget liv den senaste tiden, det är allt! Men nu ska jag börja försöka hitta tid till bloggen igen. Lovar..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards