norrlandsflamma

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Malin Nyström - 1 oktober 2012 10:30


...här kommer några tips:

 

 

Rensa och städa bort röran. Det skapar genast harmoni och trivsel i ditt hem.

 



Färga hemmet i höstens färger på ett eller annat sätt. Ett enkelt sätt är att inspireras av höstlöven och hitta t ex kuddar eller filtar till soffan i liknande färger.

 


Plocka in hösten. Skörda äpplen och lägg i en stor skål, plocka in vackra rönnbärskvistar eller gå ut i skogen och plocka fina kottar.

 

Ljus i alla dess former lyser upp höstmörkret och är en omedelbar stämningshöjare.

 


Se över din belysning. Speciellt under höstens och vinterns mörka månader är det viktigt att se till så att man har möjlighet att variera belysningen efter dagens olika ljusbehov för att få det så trivsamt som möjligt i hemmet.

 

Pyssla. Hösten är en perfekt tid att pyssla och är ett ypperligt sätt att få ett personligare hem. Låt helt enkelt kreativiteten flöda. Sy dina egna kuddar, gör egna ljuslyktor, måla en tavla med mera.. Eller hitta på nya fina lösningar på gamla ting som man bara har ståendes i skåpen och skräpar.

 


Av Malin Nyström - 1 oktober 2012 09:20


Hej på er! Har vartit uppe ett tag nu och jag känner mig ganska pigg och allert trots det urtråkiga vädret. Så denna nya månad, vecka och dag ska jag börjar i vanlig ordning med att göra mig någonting att äta och sedan är det en liten promenad som gäller.

I alla fall, jag ber om ursäkt för att uppdateringen vekligen blev kass igår. Detta är på grund av att det mobila brebandet jag använder här i husvagnen bråkade med mig hela gårdagen och vägrade fungera.. Så tillslut blev jag blev less och struntade totalt i datorn igår. Men nu fungerar det igen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer
♥

Skapa flashcards